Translate

donderdag 30 januari 2014

Mixed Media

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn mixed media project zien.
Ik heb als basis een canvas doek gebruikt van 30 bij 30 cm.
Deze heb ik eerst bewerkt met patroonpapier.
Daarna heb ik drie verschillende motieven design papier er opgeplakt met modpodge.
Door middel van diverse masks van dutch doobadoo zit er meer leven in het doek.
Deze heb ik met versamark opgebracht en bewerkt met panpastel.
Het mask van het kippengaas motief heb ik opgebracht met modeleerpasta.
Daarna heb ik verschillende stempels aangebracht op het doek.
Deze stempels zijn overigens van Joy craft.

Dan heb je de ondergrond af!

Dan ga je bekijken waar wil ik de foto's plaatsen.
ik heb toen met designpapier zelf een soort lijst gemaakt om de foto's bij elkaar te houden.
Met de nieuwe rand stans van noor heb ik onder de foto's een sierachtergrond gemaakt en die een beetje bewerkt met gesso.
En doormiddel van wat leuke frutsels mijn doek afgemaakt.
Vooral de papieren bloemen maakt het helemaal af vind ik zelf.

Zie hier het resultaat.



Hopelijk vinden jullie hem ook mooi!

Groetjes en tot de volgende blogpost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten